söndag 8 november 2009

Nygammalt loppisfynd

Hej!
Hoppas ni har haft en skön söndag. Min har varit lång, blev väckt redan kl 04 av Saga. Det blev inte många timmars sömn för mig då jag hämtade Jacob kl 01 som vaknat och var ledsen och att jag blivit väckt av att maken hade feberfrossa i natt, han frös så att hela sängen skakade.
Min första tanke var, att nu har han fått svininfluensan, eftersom det kom så plötsligt. Han hade lite över 38grader när han vaknade men efter några vakna timmar så hade han sin vanliga temp igen även om han var lite trött. Vilken tur, vill inte ha sjukstuga igen.
Visar mina ljusstakar som jag har köpt på loppis för en billig peng. Jag vet inte vad de är i för material men de oxiderar väldigt fort och blir fula så för ett tag sedan sprayade jag dem vita och jag måste säga att jag tycker de blev mycket snyggare!
Vill ni veta hur de såg ut innan? Klicka då här.

2 kommentarer:

Snövita drömmar sa...

Jag gillar att du gjort de vita. Jätte fina!!

Hoppas du får sova mer inatt. Varit en del sjukstuga för er nu.
Kram på dig.

Carina sa...

Vad fina de var! Snyggt med vit färg på dem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...