söndag 8 februari 2009

Nya ljusstakar

Hej!
Titta vilka fina ljusstakar jag hittade när jag var på loppis förra lördagen. När jag köpte dem var de inte speciellt välsputsade om jag säger så, men med en hel del Häxans putsmedel så blev de jättefina. Jag är nog den enda som tillbringar lördagkvällen med att putsa ljusstakar. *ler*
Varken jag eller maken är riktigt säkra på vad det är för material på dem, men det spelar ingen roll. Jag tycker om dem och det är huvudsaken. Priset var det rätta också, 30kr/st

6 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Så fina. Vilket fynd!

Kram Lina

Hannashome sa...

Åh, vilket fynd!
De är ju jättefina.
Måste ut o springa på loppisar jag med =)

Ha de gott/Hanna

Anonym sa...

De var fina :).

Lallis - liv och leverne sa...

Jättefina!
Kram Lallis

Anonym sa...

Vilket fynd :) Dom var superfina!

Nu ska jag kika lite mer hos dig.
Ha en bra dag!
Kram

Anonym sa...

Superfina! Kul att fynda!

Kram/Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...