onsdag 11 februari 2009

Tvbänksfundering...

1.

    2.


3.

4.


5. 6.
Hej!
Det går sakta framåt med vårt tv-rum. Det har inte hänt något på nästan en månad! Jag måste börja jaga målaren och se vad de tagit vägen. Det tar så mycket energi att ha ett renoveringsprojeket mitt i huset. Att bara ha persienner i fönstert är inte riktigt min stil. Jag längtar efter att få piffa med lite gardiner, min stickade pläd som jag fick i julklapp och kanske någon ny kudde i någon härlig pastellig färg
Idag har vi en ganska ful sliten tvbänk, Benno, i björklaminat från Ikea. Är lite sugen på en ny tvbänk. Jag satt en stund i eftermiddags och surfade runt lite och hittade några fina vita kandidater.
Så vilken tycker du är finast?
(bilder lånade från www.mobelgrossen.se www.mio.se och www.ikea.se)






19 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar nog mest femman och sen tvåan!
Kram, Sofie

Pysselsyster sa...

Fyran!

Smått och gott hos Lina sa...

Gillade 2 och 6 bäst :-)

Kram

brummelisa 72 sa...

Tycker att trean var fin.

brummelisa 72 sa...

och även fyran.

kaos i ett vitt hus sa...

tvåan eller sexan!
kram, ninna

Noamaja sa...

Du har fått många bud så nu blir det lite förvirrande när jag tycker trean;-) Den ser minst ut som en typisk tv-möbel och är "luftig", så går det väl att dammsuga under den? Det tycker jag är en plus. Lycka till med valet:-)
Kram A

Vi sa...

Hej!

Nummer 3 tyckte jag var super fin!!

Kram Annica

Camilla sa...

Jag tycker att 3:an är superfin, men de stora hyllorna kanske bara blir röriga, eller vad är det man skall ha där?.

Har själv Liatorp från IKEA sen kort tid tillbaka och är jättenöjd, framförallt nöjd med låtorna. Enkel överblick över innehållet i lådorna istället för att rota i skåp.

Anonym sa...

Jag gillade fyran bäst, där kan man gömma mycket av de fula teknikprylarna. Har man utan glasdörrar blir det antingen för synliga grejer, eller så måste man ha dörrarna öppna för att fjärrarna ska funka...

Ett hus i vitt sa...

Hej vännen! Trist att det dröjer, man vill ju sätta igång och piffa! Själv väntar jag på tvättstugan sen i somras... Inte snabba puckar där inte. Jag gillade tv-bänk nr 2allra bäst. Den tyckte jag hade de renaste linjerna samt att jag gillade att man kan dölja dvd och annat krafs i skåpen.

Anonym sa...

1:an och 2:an gillar jag bäst! Men alla var fina.

Kram/ Carina

Marie sa...

Vad roligt med att renovera, tycker nog 4:an är finast, men allihop var snygga.

Ha en fortsatt trevlig dag, kram Marie

Anonym sa...

MÅnga fina bänkar du har hittat. Jag är ju svag för kryssmöbler så jag svarar 3:an och 4:an.
Hoppas det blir fart på renoveringen! Inte kul att behöva leva i halvkaos! Man vill ju piffa!

Kram Kajsa

Anonym sa...

näha nu har vi väntat länge nog....vilken tv bänk bli det???? spännande!!!

Smultronlycka sa...

Hej!Vad fina alla tv bänkar var :) Jag gillar 3:an bäst!Ha det gott/Anna

Gård och Hagar sa...

Jag tycker 5:an

Trevlig påsk

Katarina

Anonym sa...

Hej! Var finns tvåan att köpa? :)

Villa Nordåker sa...

anonym: På Möbelgrossen.

www.mobelgrossen.se

Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...