torsdag 5 februari 2009

Hej!

Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen, sägs det. Fast jag vet inte det. Jag känner mig betydligt tröttare än innan vi åkte på semester. Men det var några stökiga nätter, Jacob var förkyld och hostig och natten mellan söndagen och måndagen fick han lite feber, och då sov han jättedåligt = supertrött mamma.
Nåja, jag hoppas det känns bättre imorgon, när jag förhoppningsvis har fått sova gott.
Trots allt så var det underbart att komma iväg till fjällen. Vi har haft underbart väder, klarblå himmel. några minusgrader och helt vindstilla .*nöjd*
Kram M

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag kan tänka mig att det tar lite på krafterna trots den höga luften. Stor kram från mig!

Lallis - liv och leverne sa...

Men.. glömde ju att säga att det låter som en härlig tripp annars:)

Anonym sa...

Vad härligt att vara i fjällen! Vilken underbar bild. Synd att Jacob var hostig, hoppas han är bättre nu.

Kram/Carina

Anonym sa...

Det var tråkigt att Jakob blev sjuk.Hoppas att jubilaren var nöjd iallafall.
Olivia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...