måndag 9 november 2009

Liten kakelugn

Hej!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men nu har Jacob fått ögoninflammation. Jag märkte igår kväll att hans öga var lite kletigt och när han vaknade idag var det helt igensatt.
De ville inte att han skulle komma idag till förskolan så han fick följa med mig till jobbet några timmar istället. Det kanske var lika bra det för hans öga ser inte speciellt roligt ut och att vara ute och leka några timmar i blåsten idag hade nog förvärrat det.
Något som jag skulle vilja ha här hemma är en riktigt fin kakelugn, men det kommer att förbli en dröm. Men gissa om jag blev glad när jag hittade en söt liten kakelugn på loppis i lördags för 15kr. Saga trodde att hennes Barbie skulle få ha den i sitt hus, men riktigt så kul ska vi inte ha det.



4 kommentarer:

Susanna sa...

Hihi, så söt. Ni får samsas om den ;) Krya på hälsning till sonen!!!

Kram

Snövita drömmar sa...

Hoppas din lille pojk snart blir bättre.
Så söt liten kakelugn!
Kram

Anonym sa...

Så gullig liten kakelugn.På bild ser den helt verklig ut.
Hoppas Jacob är bättre idag.
Mammis

Gårdsromantik sa...

Åh stackarn - jag lider med honom - har sån himla tandvärk men måste vara värst för lillgubben.

Så söt kakelugn - hihi skulle väl vara så fin i Barbiehuset så:-)


Du har väl inte missat min tävling om en Kyrkokandelaber?

Kram Maud

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...