torsdag 25 augusti 2011

Loppisfynd


Hej på er!

Ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen och väcker mina små.
Fyndade en sideboard för ett tag sedan i vår secondhandbutik. Jag brukar inte gilla avskavd färg på mina möbler men jag gillar bordets gröna färgen så jag kanske låter det vara som det är. Jag ropade in några fyndlådor på en auktion i början av sommaren och i en av dem fanns några "silverfat", passar helt perfekt som smyckesförvaring åt mina och Sagas armband.

Ha en bra dag!

Kram/Malin


2 kommentarer:

Vardagligating sa...

Jättefint! Jag vill oxå ha, men vi har ju inte plats för fler möbler här hemma.=)

Kram

Lina sa...

När jag såg medicinlådan kom jag att tänka på www.butikstylish.se som har såna, dessutom har de en massa olika smyckesförvaringar typ smyckeshänder, smyckesdockor, smyckesträd osv (tänkte om du någon gång tröttnar på de vackra faten)
Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...