söndag 5 juni 2011

Kvällsdopp




Hej på er!

Kanske dags att ge ifrån sig ett livstecken?! Jag har inte sprungit vilse i Göteborg, för nu har visst "skorna varit packade" länge. *ler* Jag klarade GöteborgsVarvet på tiden 2.25 och är grymt nöjd och det var jättekul även om det givetvis var jobbigt. Jag har redan anmält mig till nästa år och då ska jag springa hela tiden.

Som jag har längtat efter den här helgen med alla lediga dagar och vi bara njuter här hemma i solskenet. Barnen premiärbadade igår kväll, de är inga badkrukor som sin mamma.....

Idag ska jag doppa målarpenslen i färgburken och måla något som skulle gjorts förra sommaren.
Vad för något får ni se en annan dag.
Kram/Malin

2 kommentarer:

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Bra jobbat med Göteborgsvarvet!
Härligt med bad, får hoppas på många varma dagar i sommar. Våra små premiärdoppade sig de också i veckan, medans jag nog gör det om flera veckor...
Kram
Maria

Vardagligating sa...

Jättebra gjort på Varvet! Nu blev jag sugen på att också anmäla mig till nästa år! Bäst att göra det innan det blir fulltecknat.

Nä inga badkrukor här inte, fina bilder!!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...