tisdag 7 juni 2011



Hej på er!

Alltså det vore inte helt fel med lite fler timmar på dygnet, just nu känns det som om jag aldrig kommer att komma ifatt på jobbet. Det spelar liksom ingen roll om jag går dit i ottan, jag kan aldrig känna när jag går hem att "vad skönt att jag klar för dagen" utan jag känner hela tiden, att "nu hann jag inte med det idag, när ska jag hinna det då?"
Jag ska sätta mig en stund nu och försöka jobba ikapp och jag hoppas jag orkar stiga upp tidigt imorgon och jobba undan så kanske jag kan känna mig lite mer klar när jag går hem imorgon.

Kram/Malin

2 kommentarer:

kaos i ett vitt hus sa...

hej Malin!
noamaja sa att du visste om en hjälpblogg?? har fått problem med min blogg.. :(
hoppas allt är bra annars!
kram, ninna

Villa Nordåker sa...

Kaos i ett vitt hus:
http://fixa-din.blogspot.com/ j, jag hoppas den kan hjälpa dig.

Kram
Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...