fredag 10 juni 2011

Behålla eller lämna tillbaka?!


Lånade hem denna maffiga ljuskrona från den underbara butiken Två Stolar här i Gnosjö.

Ska jag behålla eller lämna tillbaka den?
Jag har bara testat att sätta i två små blockljus och ska givetvis inte tända dem men jag ville få ett hum om hur det blir med ljusen i, ska jag behålla den så blir det större ljus.

Eller vet Du någon fin ljuskrona för blockljus?

Kram/Malin

Tillägg: ljuskronan kommer lämnas tillbaka idag, den blev inte som jag tänkt mig....

2 kommentarer:

Vardagligating sa...

Jag tycker den var jättefin! Har inte sett någon sån krona tidigare. Tycker du ska behålla den! Snyggt också med blockljus!

Susanna sa...

Jag är så dålig på att besluta mig för dylika saker så jag vet inte riktigt hur jag skulle ha gjort... Kanske du kan spana efter en lite nättare modell och ha den här som reserv, om den finns i lager länge vill säga. Eller så skissar du upp en och har en smed att göra en åt dig. Men det kan ju kosta lite mer....
Skön sommar!
Kram, Susanna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...