onsdag 22 juni 2011

Helgen som gick....

Brännkyrka 18 juni 2011
Maken är bestman.
Bruden hade en jättefin klänning och hon såg ut som en prinsessa.



Här hölls bröllopsfesten, Skärholms gården. Ni kanske känner igen det från "Sommarpratarna" som visas på Svt?

Hmmm, kvällens största tårtbit åt min M.
Nedanför festlokalen låg en liten hamn.
Solnedgång över Mälaren.

Schersminen blommade och doftade ljuvligt denna junikväll.

Hej på er!
Jag och maken har varit iväg på en lite miniweekend på tu man hand, när vi fick den stora äran att vara inbjudna att närvara när våra vänner P & C gifte sig i Brännkyrka i Stockholm. Maken var dessutom bestman och toastmaster. Bruden var så vacker i sin klänning och brudgummen stilig i sin kostym. Lyckan lyste omkring dem och när de sa "Ja" till varandra så trillade en tår nerför min. Precis som det ska vara...

Snart helg igen!

Kram/Malin






4 kommentarer:

Noamaja sa...

Låter och ser magiskt ut. Vilken solnedgång!

Hihi, är tårtbiten stor eller tallriken liten?;-)

Önskar dig en fin midsommar!

Kram,
A

Dagdrivaren sa...

Stockholm i mitt hjärta....
Visst kan vi instämma i det.

Hoppas det blir någon fin solnedgång även under midsommar.
Kram

Anna-Lena sa...

Åh, vilket vackert ställe att ha bröllop på! Vi ska inte på nåt bröllop i år, trist. Det hör liksom till sommaren att gå på bröllop. Men alla våra vänner börjar redan vara gifta tror jag :-)
Ha en skön midsommar!

Vardagligating sa...

Vad vackra foton du har tagit! Det var en helt underbar dag och din man gjorde ett otroligt bra jobb som toastmaster! Tack för att ni kom på vårt bröllop!

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...