söndag 20 mars 2011

Söndagsbild vecka 11: senaste Blocketfyndet.

Hej på er!

Söndag igen och ikväll är det sista (?) avsnittet av Solsidan, jag hoppas på många skratt.

Igår flyttade ett nytt Blocketfynd in i Villa Nordåker. För endast några hundralappar blev detta fina skåpet mitt. Jag har redan spacklat och slipa det så förhoppningsvis kan jag grundmåla det imorgon. Lite färg och nya beslag sen ska det få agera pysselskåp till barnens alla saker.
Jag har äntligen klurat ut hur jag vill inreda både mitt egna arbetsrum men även barnens pysselrum. Det kommer behöva göras några inköp men jag har varit duktig och krängt lite grejer på Blocket och det är inte mer än rätt att jag kan använda "kosingen" till lite nyinköp här hemma, eller?

För fler söndagsbilder i Farbriken klicka här.

4 kommentarer:

Mor Grön sa...

Åh vilket braigt format på skåp. Jag skulle behöva något liknande till lillens rum! Tror det kommer bli supersnyggt!

Vardagligating sa...

Snyggt! Vad kul med ett pysselrum till barnen. Låter jätteskoj! Det kommer nog att bli jättefint när det är klart.

LadyDi sa...

Wow, klockrent fynd ju!

Enkelt sagt sa...

Oj, ett sånt stort pysselskåp (och plats att ställa det) till barnen hade jag också velat ha. Vi har sådana saker utspridda på tre olika ställen.
Sofie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...