onsdag 2 mars 2011

Vårkänslor

-VA ropar Matte?!

-Näe, jag vill inte gå in. Jag lyssnar bara med ena örat.....
-Det var sååå skönt att få rulla sig i det solvarma gräset.
Även om det ser ut på bilderna som att jag knappt ser så gör jag det, men när husse trimmade pälsen häromdagen var saxen på vilovägar så därför är ögonbrynen lite för långa.


Hej!
Idag blev jag lite sen tillbaka till efter lunchen, det var en hund som hellre vill njuta av vårsolen än att gå in.
Jag förstår honom.


Kram/Malin

4 kommentarer:

Noamaja sa...

åh vad mycket barmark ni har! Finfin klädförvaring. Det skall bli ändring här också;-) Skall bli sååå skönt!

Hoppas du har en härlig dag i vårsolen!

Kram!

Enkelt sagt sa...

Ja, det är så skönt att det går mot våren! Härliga bilder på Alfons.
Sofie

Vardagligating sa...

Söta Alfons! Härligt att våren är på g!

Dagdrivaren sa...

Det var klokt av Alfons att njuta av solen när den fick vara framme.
Fy för råkalla dimmoln som kom sedan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...