tisdag 1 mars 2011

Tisdagstema: klädförvaring

Jacobs garderob med panelskivor.
Crosströjan får hänga på första pakett. In till vänster står en trådback som rymmer, strumpor, kalsonger, pyjamas och t-shirtar.
Min lilla gå-in-garderob, ett hyllplan av tre är upp. Snart hoppas jag de andra kommer upp.
Jag är nämligen trött på denna typen av klädförvaring.....


Hej på er!

Veckans tema i Fabriken är klädförvaring och här kommer några olika varianter som finns här hemma. Den sista som husera i ena hörnet av sovrummet är inte den optimala men kläderna ligger i alla fall inte bara slängda på golvet....

För fler temainlägg klicka här.


Jag ska nog svassa om till myskläder och hoppas barnen somnar tidigt så jag kan lägga mig i sängen och kolla på One tree hill, jag steg upp redan kl 03.45 idag och var på jobbet kl 04.50. Jag hade ställt klockan på 04.30 men vaknade en timme tidigare och kunde inte somna om, då var det lika bra att stiga upp och sätta på lite kaffe och få lite egentid vid datorn innan jobbet.

Det är väldigt skönt när man gått hem på tisdags eftermiddagen, för veckan inleds med två tidspressade och stressade dagar på jobbet och särskilt för mig som är ganska "grön" på mina arbetsuppgifter. Samtidigt som "hjärnan" kokar över av all ny information är det kul, men som sagt var ikväll behöver jag komma i säng i vettig tid. Jag behöver min sömn, eller det behöver väl alla?

Kram/Malin

2 kommentarer:

Dagdrivaren sa...

Så fint det blir i garderoberna.
Det syns att jag lärt dig ordning och reda ordentligt. hm..hm
Kram

kaos i ett vitt hus sa...

Åh, va fint det blir! :)
kram, ninna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...