tisdag 3 maj 2011

Tisdagstema:favoritblomma/växt


Hittade dessa fina pelargoner på ICA.
Så härlig färg!
Tulpaner
Pärlhyacinter
Norsk brudspirea


Hej på er!

Veckans tisdagstema i Fabriken är favoritblomma/växt. Jag har många favoriter men just nu är det nog det som blommar i min trädgård och av någon konstig anledning räknar jag inte med maskroserna till mina favoriter. *ler*

För fler bidrag klicka här.


Jag sitter i soffan och slappar efter min joggingrunda på ca 10km, okej jag erkänner jag var tvungen att gå lite för jag har lite problem med min ljumske väntar hem så det gör lite ont när jag springer och det gillar jag inte. Övriga familjen är på cirkus och Jacob var väldigt förväntansfull, det är första gången han skulle få gå på cirkus så det ska bli spännande att höra vad han tyckte.

Kram /Malin

4 kommentarer:

Vardagligating sa...

Vad fina blommor! Det är så härligt när det blommar i trädgården nu. Jag gillar också färgen på pelargonerna du köpt. Vad jobbigt att ha ont när du springer, hoppas verkligen att du inte känner av det på Varvet, för då blir det jobbigt. Hoppas barnen var nöjda med cirkusen, det lät kul!

Kram

Noamaja sa...

Usch för ond ljumske! Annars är du ju så duktig med din löpning!

Fina små blomsterkarameller du bjuder på!

Kram!
A

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Vilket fint arrangemang du ordnat, ser säkert välkomnande ut!
Hoppas du blir bättre i ljumsken!
Trevlig helg!
Kram
Maria

Lotta sa...

Tack för de fina inspirerande bilderna!såå vackra blommor! Här upp i norr lär det dröja innan blommorna kommer igång, mwn titta gärna in till min blogg!
Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...