söndag 8 maj 2011

Söndagsbild vecka 18

Blomstertorn från Jem&Fix

Hej på er!

Vilken fantastisk söndag det har varit idag, ja om man räkna bort att jag har ont i ljumsken igen och lite ont bakom knät(jag strechade nog för dåligt igår) så har det varit alldeles underbart idag!
Trädgårdsarbete stod på schemat och här i det lilla tornet ska luktärter få klänga sina härliga blommor i sommar. I år fick jag ner fröna i rätt tid så jag hoppas få njuta av luktärter till semestern och inte som förra året jag tror det lyckades komma några små förskrämda blommor i slutet av augusti, sen blev nätterna för kalla och de vissnade.

För fler söndagsbilder klicka här.

Kram/Malin

2 kommentarer:

Dagdrivaren sa...

Visst är det härligt när det blommar i trädgården. Ser snart ut som du har en mönsterträdgård. Är det nu slut med motorcross i trädgården? Eller....
Kram

Viktkamp sa...

fin bild =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...