måndag 29 juni 2009

Grodprinsen








Hej!
Så har äntligen värmen och sommaren kommit, nu är det bara semestern som jag väntar på. Jag är nu inne på min sista arbetsveckan innan det blir fem veckors ledighet för mig och barnen. Jag hoppas det fina vädret håller i sig, för skulle det blir omslag i vädret nu skulle jag bli hemskt besviken. Jag jobbar deltid, så jag och barnen brukar vara hemma efter jobb och förskola vid halv tre, så vi får några timmar ute i solskenet innan Bolibompa och kvällsmat.
Det har flyttat in en liten grodprins på vår trappa. Jag kunde inte motstå honom när jag såg honom i affären så han fick följa med mig hem. Jag har redan hittat min prins, så jag behöver inte testa om det är en "riktig" grodprins. *ler*

4 kommentarer:

Marie sa...

Hi hi den där lilla grodan är så söt. Passade perfekt där bland blomkrukorna.
Kram Marie

Carina sa...

Grodan var jättefin! Men vilken vacker första bild du hade, med Pentikvasen. Den är så vacker! =) Passar perfekt med en orkidé i den, det har jag med.=)

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej!

Verkligen söt!

Ha en bra dag. Snart har du semester!

Kram Jenni

Ett hus i vitt sa...

Vilken söt liten groda! Och Skrivbordet är toppenfint och vilket fyndpris! Ha en fin sommar. Kram, Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...