måndag 4 maj 2009

Nya ballerinaskor.




Det har varit så skönt att vara lite långledig igen. Vi har haft jättefint väder så man har verkligen kunnat njuta utav det. I lördags var jag och min svägerska iväg och shoppade lite utan män och barn. Jag hittade bla dessa fina vita ballerinaskorna från Marc shoes. Jag har varit på jakt efter ett par vita ballerinaskor och blev så glad när jag hittade dessa. Jag tycker det passar lika bra till vita linnebyxor som jeans eller klänning.
Jag har varit duktig med mina powerwalks också. Förrutom i lördags morse så har jag varit ute och gått en powerwalk varje morgon sen i onsdags, det är så skönt men jag måste erkänna min kondis är verkligen ursel. Men den ska nu bli bättre!

6 kommentarer:

Marie sa...

Jätte snygga skor o vad duktig du varit med promenaderna.
Kram Marie

Skrot och Skruv sa...

Vilka söta skor.... jag är väldigt svag för ballerina!

Kram Annica

Smått och gott hos Lina sa...

Fina!

Duktigt med promenaderna! Och bra tips med Nivean, den ska jag pröva!

Kram Lina

Min lya och jag sa...

Vilka söta skor du shoppat.... provade några liknande idag faktiskt,fast svarta:-)

Tack för din kommentar i min blogg!!

Ha det så bra,kram Linda

Carina sa...

Vad duktig du är som promenerar varje morgon! Snygga skor!

/Carina

Rockstar sa...

Underbara ballerina!
Blir så glad av att läsa din blogg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...