söndag 26 april 2009

Mer prickar

Skålen är inte prickig, utan i rostfritt stål.



Igår fyllde lilleman 2år. Tyvärr så är han sjuk och orkade inte vara med så länge på kalaset. I natt har han sovit jättedåligt och när vi tog febern på honom vid kl 06 nu på morgonen så hade han 40grader. Stackars lilla Jacob!
Igår hade vi som sagt var kalas och det var jättefint väder ute, även om det blåste en del. Trädgårdsmöblerna har åkt fram och en ny härligt prickig vaxduk har införskaffats. Gästerna kunde mingla ute i solskenet med maken grillade den marinerade fläskfilén.
Jag själv "matchade" prickarna på duken med min nya röda klänning med vita prickar på som jag vunnit på Tradera, helt ny för 40kr. Det passar en smålänning *ler*
Vita leggings och ballerinaskor och jag fick en härlig "sommarfeeling".


3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilken urfin klänning och så billig!

kram

Kerstin sa...

..hoppas liten kryat på sig!

Hittade hit via en annan blogg, måste bara kommentera apropå smålännigar och deras sinne för ekonomi:

När ni smålännigar frågar om det kostar mycket, frågar vi västgötar:
- Kostar det nåt eller?

Må så gott, ha en fin vecka!
/ Kerstin

P.s. Välkommen till mig och tävla om en underbar madonna från Jeanne dÀrc living!

Carina sa...

Grattis Jacob i efterskott! Vi kommer upp ihelg så vi får fira honom då.=) Vad fin klänning!!!

Kram/Carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...