torsdag 28 augusti 2008

Nya krukor till köket plus en present.











När jag var i den lokala blomsteraffären för att köpa växter till min höstplantering i det förra inlägget så såg jag dessa fina krukor. Jag bara kände att de måste flytta in i mitt köksfönster. Att ha i vita cyklamen tycker jag blev riktigt bra. Klotet som ligger på den vita bokhyllan fick jag av butiksinnehavaren, jag blev jätteglad. Kanske berodde det på att hon liksom jag gillar vita blommor lika mycket som jag?!
Det är väldigt svårt att fota fönster har jag märkt, så ni få hålla till godo. Någon som har tips på hur man får till bra kort när man fotar i fönstert?





4 kommentarer:

Jenni - Snickarsbacken sa...

Jättefina blommor och krukor, Cyklamen är så vackra och krispiga. Oftast inte hos mig dock jag brukar tyvärr ta död på dem! Sköt om dig! Kram

-- sa...

Gillar både blommorna och krukorna. Och klotet givetvis. Har dock inget tips på att fota vid fönstret (trots att jag gick en treårig gymnasieutbildning med fotoinriktnibg) :)

Villa elva-kulla sa...

Vilken mysig blogg du har. Gillar din fina höstplantering.
Ha de gott och trevlig helg!
/ Jennie

Smått och gott hos Lina sa...

Fina krukor och kul med present. Jag kan inte heller fota mot fönstret. Det gäller väl att ha tillräckligt ljust inne också.

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...