tisdag 19 juli 2011

Semester!


Ommöblering i köket. Nytt köksbord, stolarna och kökssoffan är ommålade loppisfynd.

S E M E S T E R!!!

Äntligen är den här, den efterlängtade semestern. Aldrig har semestern varit så efterlängtad som i år. Nya arbetsuppgifter och större ansvar på jobbet har om jag ska vare helt ärlig inte bara varit kul utan även väldigt stressigt, men vi hann med allt vi skulle, så jag kan med gott samvete njuta av min ledighet!
Nu ska jag ta ett glas rosévin till och spela Yatzy med Saga och maken.

Kram/Malin

7 kommentarer:

Kristina sa...

Ser jättetrevligt ut, praktiskt och fint med en soffa i köket.

Hälsningar,
Kristina

Dagdrivaren sa...

Njut och vila nu på din välförtjänta semester.

Susanna sa...

Grattis till den välförtjänta semestern. Tänk vad skönt att få den nu istället!

Kram, Susanna

(och ja, varifrån kommer matbordet?)

Vardagligating sa...

Vad fint det blev i köket! Jag ska också måla om två av våra bruna pinnstolar i sommar. Skönt med semester!!!! Vi ses snart!

Kram

Hem och Lycka sa...

Så fint kök du har! Njut av din semester, här lider makens mot sitt slut :-(

kram Mia

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Jättefint kök! Ommöblering är ibland så välkommet!
Ha en skön semester!
Kram
Maria

Sofi sa...

Hej! Va fint du har det!
Mvh Sofi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...