söndag 3 april 2011

Söndagsbild vecka 13: påskägg

Hej på er!

Det får bli ett snabbt inlägg ikväll, jag ligger redan nerbäddad i sängen fast klockan bara är sju. Är förkyld och känner mig lite risig. Bäst att försöka kurera sig genom att sova tidigt, men först ska jag nog kolla på Lyxfällan på Tv3-play. Den här förkylningen kommer väldigt olägligt, jag hinner aldrig löpträna numera, jag börjar faktiskt bli orolig att det kommer bli superduper jobbigt när jag ska springa GöteborgsVarvet den 21 maj. Men vädret ser lovade ut i veckan så jag hoppas på någon kvällsrunda i veckan.
På matsalsbordet står två påskägg inköpta förra veckan på Gekås i Ullared, jag brukar inte påskpynta så mycket men jag har några saker som jag nog ska ta och plocka fram under nästa vecka.

För fler söndagsbilder klicka här.

Kram/Malin

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...