onsdag 22 september 2010

Hemma igen!

Saga framför den enorma katedralen i Palma, Mallorca

Jacob är familjens vattendjur!

Hej på er!

Hemma igen efter en underbar vecka i soliga Playa de Palma eller rättare sagt vi kom hem i lördags men jag har inte haft tillgång till någon dator kvällstid då min dator inte gick att rädda *snyft* I väntan på en ny här hemma lånar jag makens som är iväg på möte ikväll. Det var en härlig vecka på "Mallis" och jag njöt av varje sekund vi var där. Jag hoppas kunna berätta och visa mer senare i veckan. Nu ska jag påbörja att virka en mössa till Saga och samtidigt kolla på "Arga Snickaren" på kanal 5.

Kram/Malin



5 kommentarer:

Noamaja sa...

Välkommen hem! Mallorca är en klart underskattad plats på jorden! Finns så många fantastiska platser där och helt lagom klimat om du frågar mig. Kan inte förstå varför man skall flyga över halva jordklotet för att komma till ett fuktkladdigt Thailand...faktiskt *fniss*

Tråkigt att datorn inte gick att rädda! Hade du något värdefullt på den?

Ha det så fint!
Kram,
A

Marie sa...

Ååååhhh så mysigt, love Mallis. Jag längtar otroligt efter en sån där riktig sol o badsemester, var länge sen vi var på en sån, det har mest blivit storstadssemestrar för oss på senaste tiden/åren

Trist med din dator, hoppas du får en ny fin.

Kram Marie

Inredning i vitt, gammalt och nytt sa...

Så skönt med varmare breddgrader och lite ledighet så här års... Gillar kanarieöarna starkt även om jag inte varit på Mallorca!
Trist med datorn, hoppas din nya kommer snart!
Kram
Maria

Hanna sa...

Välkommen hem!! Sååå avis!! Trist med din dator dock du får se till att kompensera med nåt bättre...

Carina sa...

Vad härligt att komma iväg på en utlandsresa med familjen nu när det är småkallt och höstigt i Sverige. Du verkar ha haft det toppen! Ser fram emot fler foton från resan.

Synd med datorn, hoppas du inte hade något viktigt som försvann i samband med "kraschen".

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...