onsdag 30 juli 2008

Nya inredningsdetaljer till köket








Idag visar jag er några nya detaljer i vårt kök. Jag har länge letat efter en klocka till köket med tydliga siffror så att barnen ska kunna lära sig klockan. Hittade denna fina på Cosas redan förra året men har varit för snål för att köpa den. Men nu slog jag till när skattepengarna kom. Ramarna på tavellisten har jag spraymålat de var ljusblåa innan .
Förra veckan var vi några dagar i Göteborg på semester. Jag passade på att besöka den mysiga butiken Balders Hage, då hittade jag denna fina burken att kunna förvara maskindiskmedeltabletterna i.


5 kommentarer:

nica sa...

Gillar verkligen klockan! Skulle själv behöva en ny i köket och något i den stilen skulle passa!

-- sa...

Både klockan och diskmedelsburken var superfina! Ha en fin dag! Kram Maria

Bella sa...

VIlken fin klocka. GIllade också diskmedelsburken :-)

Ellinor sa...

Gillar verkligen diskmedelsburken! Vart hittar man den?

Sara Mårtensson sa...

Vilken fin diskmedelsburk! Vet du vad det är för tillverkare på den?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...