måndag 9 mars 2009

Hundra inlägg


har det hunnit bli sen jag startade min blogg förra året.


Idag firar jag min trettionde födelsedag, jag har blivit uppvaktade både med paket och frukost på sängen av maken och barnen. I paketen fanns en skruvdragare och en slipmaskin, blev jätteglad, det ska bli så skönt att ha egna verktyg så jag kan borra och skruva när jag vill. Fram tills nu har maken tagit med sig verktyg hem från sitt företag och då måste jag hålla på att påminna honom och det kan dröja flera veckor innan jag får hjälp.


Jag har tyvärr rykt på världens förkylning så idag har jag legat i soffan hela dagen och snutit mig så min näsa är alldeles röd. Jag hoppas jag mår bättre imorgon men det är nog inte troligt att jag kommer iväg till jobbet.

Jag kommer att ta en liten paus från bloggen, känner att det händer så mycket runt omkring mig att jag inte hinner med den. Bloggen blir då ett stressmoment och det var inte dess mening.
Jag återkommer till bloggvärlden men jag vet inte när, men du kan hålla koll på nästa inlägg genom Bloglovin.

Ta hand om er!

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Grattis grattis både på 30-årsdagen och till dina hundra inlägg. Synd att det är stressigt men hoppas du får en skön bloggpaus!

kram Mia

Marie sa...

Grattis igen :)
Hoppas du kan ta igen dig och får lust till att blogga igen. Bloggen finns ju kvar och det är viktigt att ta hand om sig själv.
Kram Marie

Anonym sa...

Ett stort grattis på din födelsedag! Hoppas du blir frisk snart.

Många kramar Carina

Camilla sa...

STORT Grattis på 30-årsdagen! Hoppas du kryar på dig och fick en toppendag!
*kram*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...